Where would we be without designers like Jean-Charles de Castelbajac to liven things up a bit?

JCDC Fall 09
Notice something different? In case there were any doubts, JCDC likes Obama a lot.

JCDC Fall 09

JCDC Fall 09
If I had a bunch of $ to blow, I might wear this.

JCDC Fall 09
Can’t beat the Andy Warhol wigs.
Image Sources

The Fashion Spot has more here.

You May Also Like

27 comments

Reply

love all the outfits!

Reply

Hahaha, these are so hilarious! I hadn’t seen them before. WHat brilliance.

xx. mavi

Reply

Holy crap these are awesome!!!!

xxx

Reply

OH MY GOD! This is the most creative collection use of graphic t-shirts ever! Love the Clint Eastwood one! What a cool idea! xxoxoxo

Reply

i think the dollar was the most original regarding the moment we are living

Reply

he is a genuis.
great post! xox, jenna

Reply

where did you find this 🙂 first model is really good in this, pulling it of like a pro. others: thumbs down.

Reply

i like the andy one the best!

Reply

ohhh These are great, love alllll of them!! xoxo

Reply

I still don’t know if I hate or love these, but I can’t say they’re dull and they are pretty funny! xx

Reply

Answer: Thank you 😀

Wow, amaaaazing.

http://www.mmaris.blogg.no

Reply

adore all of those stuff!

xO:)

Reply

Haha these are indeed lively!

Bisous,
La C.

Reply

very unique … but i can’t help but love them!
fantastic blog, xx

Reply

oh my those designs are insane! they’re so funny and so well done. i wonder what looks those would get on the street!

Reply

Wow, so fun!!

Reply

haha these are crazy! very cool to look at!

Reply

Ha! that kermit the frog jacket is hilariously spectacular!

Reply

Hah, just saw this online and couldn’t stop laughing! Love the Warhol dress though.

Reply

ah he’s amazing. loving his whimsy as always! great finds!

Reply

lol!!! i love her white hair too.

Reply

i remember his collection with smileys…:)

Reply

The andy warhol dress is KILLER, i would totally wear that. Love this collection – shows that fashion is meant to be fun.

Reply

Hahaha those are pretty rad!
xoxo
Su

Reply

hmm… never heard of this designer before, but he looks very interesting
:] cool blog
xo zee

Reply

OMG haha is that clint eastwood? AWESOME!

alicexinwonderland.blogspot.com

Reply

wacko, completely wacko…tough I kinda think I’d wear the bill one 😀

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *